למה חובה לישון שנ״צ?

שנצ בראש טוב

למה חובה לישון שנ״צ?! 🤩
עכשיו זה רשמי… שנ״צ זה בריא! 🥳
מחקר קטן ונחמד שנעשה לאחרונה על אתלטים צעירים הראה כי לשנת צהריים של 30 דקות בלבד יש השפעה חיובית על חדות המוח והמחשבה, משפרת מצב רוח, ואפילו משפרת ביצועים של פעילות גופנית לטווח קצר! 💪 שנת צהריים הוכחה כמפחיתה חרדה וכן מגבירה ערנות וזמן תגובה.
שנ״צ יכולה גם לעזור להתגבר על עייפות ותחושות נלוות שליליות נוספות שיש למחסור בשינה בלילה. 😴
אז מי מכם מצליח לישון צהריים?
סמנו לי שקראתם ומוזמנים לשתף!
לבניית תפריט ותכנית אימונים (גם בסגר- על פי ההנחיות).
השאירו פרטים בלינק –https://nirschneider.com/
שיהיה חג שמח ושבת שלום, מנוחה וחידוש כוחות 🙏💪

אולי יעניין אותך עוד...

ה-דיאטה ל-2021 תקראו ותבינו למה! 2020 הסתימה ומה לא נאמר עליה… ברמת הדיאטות היו 2 דיאטות שכיכבו בשנה הזו: 1….

לאור הביקוש נפתחים 2 קורסי תזונת ספורט און ליין! שיעור ניסיון חינם!! כך שאתם יכולים רק להרוויח.. הקורס מתאים למאמנים…

5 נקודות חשובות על החגים! 1. תאכלו ותהנו! ארוחה אחת או שתיים לא ישנו את משקלכם או את עתידכם. 2….