שלום לכולן ולכולם

תמונה
את הפוסט הבא אני כותב בחרדת קודש ובזהירות המירבית
1. כי אנחנו בימים מאתגרים ובחודש לא פשוט בכלל
2. כי במדע אין שחור ולבן- וצריך תמיד להיזהר ולזכור את זה.
ועם זאת, רציתי לשתף אתכם במחקרים יפים על הקשר בין פרוביוטיקה ולשיפור חרדות ואפילו דכאון.
כמובן שלפני הכל,
במקרים שאתם מרגישים צורך, אני ממליץ ללכת לייעוץ אצל פסיכולוג/ית מוסמכים.
מבחינת פרוביוטיקה המחקרים מראים שהיא יכולה לעזור במצבים מסוימים
השאלה זה תמיד המינון, ואיזה חיידקים, פה קצת קשה לדייק, זה באמת ניסוי וטעיה.
כנראה שבשורה התחתונה, תצטרכו לבדוק על עצמכם.
גם אם זה עבד רק בתור פלצבו, מבחינתי זה אחלה. המחקרים כמעט ולא מראים סיכון או תופעות לוואי.
מה עוד ניתן לעשות?
1. יש המון מחקרים על פעילות גופנית ושיפור המצב רוח- צאו להתאמן, מבחינתי זה חובה!!️‍♀️
2. צאו קצת לשמש ☀️
3. תנסו לאכול בריא
4. חיבוק תמיד עוזר, ואפילו ולהבדיל, לטפו חיות מחמד
בתקווה לבשורות טובות
ניר שניידר התזונאי ספורט,
לייעוצי תזונה: https://nirschneider.com/
ניר שני

אולי יעניין אותך עוד...

פרק שמעורר הרבה רגשות – והפעם על חלב ומוצריו! רוני ואני הבאנו לכם את כל מה שלמדנו וחקרנו באופן לא…

לוקח איתי את כל הנסיון שצברתי ב-10 שנים האחרונות והמפגשים עם המטופלים המקסימים שלי. אנשים ששיתפו איתי את הכאבים שלהם,…

פיצה מבצק כוסמין! ה- דבר הבא שאתם חייבים להכין! קרר בחוץ ונחמד להתפנק.. אז אם כבר פיצה – שתהיה ביתית,…